Obchodní podmínky

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

 

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky pro poskytnutí služby (dále jen „VOP“) se řídí především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění (dále jen „OZ“). VOP stanovují práva a povinnosti mezi poskytovatelem služby a Vámi, tedy jejím uživatelem a zákazníkem.
  2. Poskytovatelem služby je společnost Secret Walk, s.r.o., IČO: 116 78 577, se sídlem: Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 352797 (dále jen „Poskytovatel“).
  3. Odběratelem služby jste Vy, tedy osoba, která je návštěvníkem webu Poskytovatele, www.secretwalk.cz (dále jen „Web“) a jeho prostřednictvím si objednala od Poskytovatele službu a jakákoli jiná osoba, která službu Poskytovatele využívá (dále jen „Uživatel“).
  4. Službou se pak rozumí zpřístupnění a podpora při průběhu zábavné tajné hry, která se odehrává při procházce na území České republiky (dále jen „Služba"). Konkrétní typ Služby a její varianty jsou popsány na Webu Poskytovatele.
  5. Uživatel je povinen se seznámit s těmito VOP.
  6. Vstupem na Web a jakýmkoli užitím Webu a Služeb souhlasíte jakožto Uživatel s těmito VOP a zavazujete se dodržovat pravidla v nich uvedená, včetně veškerých pravidel a dalších podmínek, na které tyto VOP odkazují. Nesouhlasí-li Uživatel s těmito VOP, není oprávněn nadále užívat Web ani Služby.
  7. Ustanovení odchylná od těchto VOP lze sjednat v konkrétní smlouvě o poskytování Služeb. Odchylná ujednání ve smlouvě o poskytování Služeb mají přednost před ustanoveními těchto VOP.
  8. Odkazují-li VOP na Vás či Vaši osobu, má se za to, že jsou myšleny i všechny další osoby, kterým budou Služby poskytovány společně s Vámi.
  9. Nedílnou součástí těchto VOP jsou Podmínky ochrany osobních údajů.

 

  1. SMLUVNÍ VZTAH

 

  1. Smluvní vztah vzniká uzavřením smlouvy o poskytování Služeb mezi Vámi a Poskytovatelem, přičemž při uzavírání této smlouvy jste povinen vyjádřit výslovný souhlas s těmito VOP.
  2. Na základě této smlouvy je Poskytovatel povinen Vám poskytnout objednané Služby a Vy jste povinen Poskytovali za jejich poskytnutí uhradit cenu.
  3. K uzavření smlouvy o poskytování Služeb dochází na základě potvrzení provedené objednávky Služeb na Webu (dále jen "Objednávka"), která vznikne až zaplacením ceny Poskytovateli za objednané Služby, tj. připsáním ceny na bankovní účet uvedený v Objednávce. Dokončení Objednávky Vám bude potvrzeno elektronicky na vámi uvedenou e-mailovou adresu v rámci Objednávky.
  4. Nejste-li plnoletí, je Poskytovatel v případě, že má pochybnosti, že jste sami schopni posoudit předmět Služeb a zavázat se k úhradě ceny za jejich poskytnutí oprávněn, požadovat písemný souhlas Vašeho zákonného zástupce s poskytováním Služeb.
  5. Souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  6. Uživatel bere na vědomí, ze prezentace Služeb na Webu je informativního charakteru a nejedná se o návrh Poskytovatele na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 OZ.

Prohlášení Uživatele

  1. V souvislosti s uzavřením smluvní vztahu mezi Poskytovatelem a Uživatelem Uživatel prohlašuje a zaručuje, že:
  1. veškeré údaje, které poskytuje Poskytovateli, jsou úplné, přesné, pravdivé a aktuální;
  2. při využívání zpoplatněných Služeb, je Uživatel, který je právnickou osobou, zastoupen osobou oprávněnou za Uživatele jednat, a Uživatel, který je fyzickou osobou, je plně svéprávný (zejména s ohledem na svůj věk), nebo je zastoupen zákonným zástupcem;
  3. při užívání Webu a Služeb bude dodržovat obecně závazné právní předpisy a respektovat práva Poskytovatele i třetích osob.

 

  1. PRŮBĚH POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

 

  1. Souhlasíte, že poskytování Služeb spočívá v tom, že po uhrazení ceny Objednávky, resp. po uzavření smlouvy o poskytování Služeb vám bude v nejkratší možné době prostřednictvím smluvního přepravce, popř. prostřednictvím přístupu k webové aplikaci zaslány veškeré indicie ke hře (dále jen „Zboží“) a vaším cílem je prostřednictvím příběhu, luštění hádanek a plnění úkolů najít cestu a případně splnit dodatečné úkoly související s příběhem.
  2. Na vámi uvedenou e-mailovou adresu v rámci Objednávky Vám budou po vytvoření Objednávky doručeny platební údaje k úhradě ceny za Služby.
  3. Místo poskytování Služeb je území České republiky, přičemž v rámci hry není přesně předem stanovena trasa, nýbrž pouze záchytné body, mezi kterými se budete pohybovat.
  4. V průběhu poskytování Služby jste povinen:
  1. řídit se pokyny Poskytovatele;
  2. jednat v průběhu poskytování Služeb tak, aby nedošlo k poškození cizího majetku;
  3. jednat v průběhu poskytování Služeb tak, aby nedošlo k ublížení na zdraví, a to jak u Vás, tak i u dalších osob, pro které jsou Služby poskytovány, ani třetích osob. V případě využití soukromých, či jiných, dopravních prostředků, jste povinni dodržovat platné dopravní předpisy;
  4. dodržovat obecně závazné právní předpisy České republiky;
  5. plně nesvéprávné (zejména nezletilé) fyzické osoby musí být po celou dobu poskytování Služeb pod dohledem osoby starší 18 let.
  1. Prohlašujete, že jste si vědom, že Služby jsou poskytovány bez předem specifikované trasy a je možné hru hrát v předem nespecifikovaný denní čas, pokud není u konkrétního tyu Služby (hry) stanoveno jinak, a tak se mohou při poskytování Služeb vyskytovat prvky, které nebudou příslušně označeny, např. pomocí reflexních prvků, a že hra může probíhat v šeru, bez osvětlení či za jinak zhoršených podmínek, když zajištění tohoto není součástí hry. Prohlašujete, že nebudete činit Poskytovatele odpovědným v případě zranění a že dobrovolně a na svoje vlastní nebezpečí chcete hru absolvovat, jste si vědomi rizik s tím spojených a budete využívat Služeb tak, abyste zranění nebo ublížení předešli.
  2. Poskytovatel je povinen poskytnout vám Služby v obvyklé kvalitě.
  3. Jste povinen poskytnout Poskytovateli součinnost s poskytováním Služeb.
  4. Prohlašujete, že jste způsobilí (zdravotně, psychicky či jinak) absolvovat tento druh Služeb a rozumíte tomu, že v rámci poskytování Služeb se Poskytovatel snaží zajistit překvapivé herní prvky.
  5. Prohlašujete, že jste si plně vědomi, v čem poskytování Služeb spočívá, a že dobrovolně s poskytnutím Služeb souhlasíte.

 

  1. CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY

 

  1. Cena za poskytnutí Služeb je uvedena v ceníku Služeb, který je zveřejněn na Webu (dále jen „Ceník“). Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto ceny měnit bez uvedení důvodů a bez nutnosti vás o tomto úkonu informovat.
  2. Za poskytování Služeb jste povinni uhradit cenu stanovenou v Objednávce, přičemž jste v souladu s čl. 5 VOP oprávněni uplatnit slevové nebo dárkové poukazy.
  3. Jste povinni uhradit celou cenu objednaných Služeb v souladu s Objednávkou před započetím poskytovaní Služeb, a to metodami akceptovanými Poskytovatelem, které jsou uvedeny na Webu.
  4. Uživatel souhlasí, že mu bude daňový doklad odeslán výhradně v elektronické podobě na adresu jeho elektronické pošty, kterou uvedl v Objednávce.
  5. Objednávku nelze změnit.
  6. Objednávku nelze zrušit, tj. od smlouvy o poskytování Služeb nelze odstoupit poté, kdy Vám již bylo v souladu s odst. 3.1. VOP poskytnuto Zboží. Uživatel – spotřebitel tak bere na vědomí, že dle § 1837 OZ nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o poskytování Služeb, jestliže byly splněny s jeho výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Uživatel tímto dává souhlas Poskytovateli předčasně poskytnout Službu a splnit tak jeho dluh.

 

  1. POUKAZY

 

  1. Je možné uplatnit slevové nebo dárkové poukazy, a to však pouze v průběhu Objednávky, resp. před dokončením Objednávky, tedy před uzavřením smlouvy o poskytování Služeb. Na pozdější uplatnění nebude brán zřetel.
  2. Poskytovatel je oprávněn odmítnout slevový nebo dárkový poukaz, má-li pochybnosti o jeho pravosti, byl-li již tento uplatněn, skončila-li jeho platnost, anebo nebyl-li předložen včas v souladu s předchozím odstavcem.
  3. U slevových nebo dárkových poukazů na čerpání Služeb má Poskytovatel nárok na cenu Služeb podle svého Ceníku platného v době čerpání.
  4. Není-li na dárkovém poukazu uvedeno jinak, dárkový poukaz platí po dobu šesti měsíců ode dne jeho vystavení.
  5. Berete na vědomí, že při získání dárkového poukazu prostřednictvím třetích osob se může předmět plnění na dárkovém poukazu distribuovaném těmito třetími osobami lišit od plnění garantovaného VOP.
  6. Dárkový poukaz nelze kombinovat s jakýmikoliv dalšími slevami či akcemi vyhlášenými Poskytovatelem.

 

  1. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

 

  1. V případě, že bude na základě Vašeho zvláštního požadavku smluven způsob dopravy, nesete riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  2. Je-li Poskytovatel podle smlouvy o poskytování Služeb povinen dodat Zboží na místo vámi určené v Objednávce, jste povinen převzít Zboží při dodání.
  3. V případě, že je z důvodů na Vaší straně nutno Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, jste povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  4. Při převzetí Zboží od přepravce jste povinen zkontrolovat neporušenost obalů Zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusíte zásilku od přepravce převzít.
  5. Další práva a povinnosti stran při přepravě Zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky třetích osob a dopravních společností, jsou-li takové podmínky vydány.

 

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

 

  1. Pokud Poskytovatel nesplní povinnosti vyplývající z uzavřené smlouvy o poskytování Služeb řádně a včas ani do 30 dnů ode dne, kdy měla být Služba poskytnuta, můžete uplatnit své právo na reklamaci Služby u Poskytovatele. Reklamace musí být provedena písemně bez zbytečného odkladu e-mailem na adrese: info@secretwalk.cz Reklamace by měla obsahovat popis situace a všechny k tomu relevantní skutečnosti.
  2. Poskytovatel se zavazuje rozhodnout o přijaté reklamaci a tuto vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí reklamace. Po uplynutí této doby máte právo na odstoupení od uzavřené smlouvy nebo slevu z ceny.
  3. Okamžikem uplatnění práv z vadného plnění je okamžik, kdy bylo Poskytovateli doručeno oznámení reklamace Služby a se současným uplatněním práva z odpovědnosti za vady poskytnuté Služby.

 

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

  1. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy o poskytování Služeb v případech, že podstatně porušíte smlouvu o poskytování Služeb uvařenou mezi vámi a Poskytovatelem či v případech uvedených ve VOP. V případech Vašeho podstatného porušení uzavřené smlouvy o poskytování Služeb zůstává veškeré zaplacené plnění Poskytovateli.
  2. Máte právo odstoupit od uzavřené smlouvy o poskytování Služeb, a to:
  1. v případě že Poskytovatel podstatně poruší uzavřenou smlouvu o poskytování Služeb a/nebo
  2. v případech uvedených ve VOP.
  1. Jste-li spotřebitelem, máte právo odstoupit od smlouvy o poskytování Služeb dle ustanovení § 1820 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, a to ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí Zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internet, e-mail, telefon), a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Rozhodnete-li se využít tohoto práva, musíte odstoupení od smlouvy doručit Poskytovateli nejpozději 14. den od doručení Zboží.
  2. Poskytovatel upozorňuje, že poskytované Zboží zaslané prostřednictvím smluvního přepravce svým obsahem spadá pod ustanovení § 1837 písm. j) zák. č. 89/2012 Sb. a po jeho doručení a rozbalení z původního obalu není oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytování Služeb.
  3. Poskytovatel upozorňuje, že nemáte právo odstoupit od smlouvy o poskytování Služeb v případě, že bylo Zboží dodáno jako digitální obsah, v souladu se zněním čl. 8.3. VOP.
  4. Odstoupení od smlouvy o poskytování Služeb kteroukoliv ze smluvních stran se provádí písemně a je třeba ho doručit ostatním smluvním stranám nejpozději do 7 dnů od skutečnosti, která je důvodem k odstoupení od smlouvy o poskytování Služeb.
  5. Odstoupením kterékoliv smluvní strany od uzavřené smlouvy o poskytování Služeb provedené v souladu s VOP a příslušnými obecně závaznými právními předpisy smlouva bez dalšího zaniká mezi všemi účastníky smlouvy.
  6. V případě odstoupení od smlouvy o poskytování Služeb jednou ze smluvních stran je druhá smluvní strana povinna vrátit první smluvní straně to, co jí bylo do té doby v souladu se smlouvou o poskytování Služeb plněno.

 

  1. OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI

 

  1. V průběhu poskytování Služeb bude Poskytovatel maximálně usilovat o naplnění očekávání a splnění všech přání všech Uživatelů. V každém případě však platí, že Poskytovatel nebude odpovědný za výpadky či neschopnost poskytovat své Služby a plnit své závazky v případech výskytu “vyšší moci”, které Poskytovatel nemohl očekávat ani jim rozumně předcházet, zejména (nikoliv výhradně) záplavy, požár, přírodní pohroma, stávky, válka, teroristický útok, povstání, epidemie, pandemie atd.).
  2. Poskytovatel není odpovědný za jakékoliv prodlení či výpadky provozu na Webu způsobené případy “vyšší moci”, stejně tak jako výpadku telekomunikačních služeb, výpadků IT sítě či souvisejících záležitostí. Stejně tak není Poskytovatel odpovědný za nefunkčnost či nesprávné nastavení vaší elektronické adresy, na kterou je doručováno potvrzení Objednávky dle článku 3 VOP.
  3. Poskytovatel není odpovědný za způsobilost a bezpečnost tratě, na níž jsou Služby poskytovány, neboť ta není fixně stanovena a je na uvážení každého Uživatele, která cesta bude zvolena a za její výběr tak nesete plnou odpovědnost. Poskytovatel tak nenese odpovědnost za vznik jakékoliv újmy, která vznikne při poskytování Služeb.
  4. Web Poskytovatele může obsahovat odkazy na zdroje a informace třetích osob a jejich webových stránek. Tyto odkazy mohou být používány na základě volného uvážení uživatelů Webu Poskytovatele, v žádném případě však neimplikují jakýkoliv souhlas či názor Poskytovatele s obsahem těchto stránek, stejně tak jako jiných informací či reklamních banner a odkazů použitých na těchto stránkách třetích osob.
  5. Poskytovatel není odpovědný za jakoukoliv újmu, ušlý zisk či náklady vzniklé v souvislosti s používáním Webu Poskytovatele a/nebo s nemožností jeho dočasného použití.
  6. Poskytovatel není odpovědný za činnost a případné výpadky či omezení bankovních systémů obsluhujících platební systémy a platební brány napojené na rezervační systém Poskytovatele.
  7. Poskytovatel Uživateli neodpovídá za jakoukoli přímou či nepřímou újmu či škodu, která Uživateli vznikne v souvislosti s používáním Webu a/nebo Služeb.
  8. V jakémkoliv případě vzniku odpovědnosti Poskytovatele je výše odpovědnosti Poskytovatele omezena výší ceny vámi uhrazené za zakoupené Služby.

 

  1. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍHO SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

 

  1. Dokončením Objednávky, resp. uzavřením smlouvy o poskytování Služeb, berete na vědomí zasílání informací souvisejících se Zbožím, Službami nebo podnikem Poskytovatele na vaši adresu.
  2. Dle ustanovení § 89 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, vám Poskytovatel informuje, že jím nabízené Zboží a Služby mohou vyžadovat pro svoji správnou činnost tzv. cookies, což jsou soubory dat, které naše servery ukládají ve vašem prohlížeči k uchování informací o Vašem nastavení v rámci služeb poskytovaných Poskytovatelem. Poskytovatel nepoužívá tzv. cookies pro zjištění totožnosti uživatelů Webu ani ke zneužití přihlašovacích údajů. Zboží a Služby Poskytovatele jsou poskytovány prostřednictvím tohoto webu: www.secretwalk.cz
  3. Prostřednictvím webových služeb Poskytovatele mohou být ve vašem prohlížeči ukládány i cookies provozovatelů reklamních systémů za účelem remarketingu, nebo pro zobrazování reklamy, které je pro vás relevantnější, a to pouze v případě, že toto odsouhlasíte.
  4. Používáním Webu Poskytovatele souhlasíte s užitím cookies potřebných pro správnou funkci Webu. Tyto Vámi mohou být vymazány nebo jejich používání Vámi předem odmítnuty volbou v příslušném nastavení ve vašem prohlížeči. Pokud tak učiníte, některé služby a funkce nemusí správně fungovat.

 

  1. ŘEŠENÍ SPORŮ

 

  1. Tímto Vás informujeme, že v souladu s § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů máte nárok využít postupu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Spotřebitelskými spory se rozumí spory mezi Vámi a Poskytovatelem v souvislosti s poskytováním Služeb.
  2. Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů podle těchto VOP je příslušná Česká obchodní inspekce, dostupné ne www.coi.cz.

 

  1. SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

  1. Oznámení a sdělení vůči Poskytovateli jste povinni činit písemně. Nejde-li o změnu nebo skončení smluvního vztahu, lze komunikovat i elektronickou poštou bez zaručeného elektronického podpisu; totéž platí v případě komunikace Poskytovatele vůči Vám.
  2. Oznámení a sdělení se zasílají na doručovací adresy stran, kterými je Vaše adresa uvedená v Objednávce a adresa Poskytovatele uvedená na Webu. Jste oprávněni změnit doručovací adresu písemným oznámením druhé straně. Poskytovatel je oprávněn změnit doručovací adresu změnou příslušného údaje na Webu bez nutnosti vás o tom písemně informovat.
  3. Tyto VOP jsou nedílnou součástí Objednávky (smlouvy o poskytování Služeb) uzavřené mezi Vámi na straně jedné a Poskytovatelem na straně druhé. Práva a povinnosti vyplývající z těchto VOP jsou součástí vašeho smluvního vztahu s Poskytovatelem.
  4. Tyto VOP se uplatní pouze pro poskytování Služeb v České republice.
  5. Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv jednostranně změnit či doplňovat znění těchto Podmínek. Poskytovatel informuje Uživatele o změně Podmínek na Webu případně jiným vhodným způsobem tak, aby se s aktuálním zněním Podmínek Uživatel mohl bez nepřiměřených obtíží seznámit. Podmínky nabývají účinnosti okamžikem jejich zveřejnění na Webu s tím, že ve vztahu ke každému jednotlivému Uživateli změny nabývají účinnosti pouze, pokud Uživatel se změnou Podmínek projeví souhlas.  Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
  6. Objednávka (smlouva o poskytování Služeb) včetně VOP je archivována Poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
  7. Objednávka (smlouva o poskytování Služeb) včetně VOP je uzavřena v českém jazyce. Toto ustanovení platí i v případě, že je Objednávka uzavřena na Webu zobrazených v jiném než českém jazyce.
  8. Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že práva a povinnosti spojené s Webem a/nebo Službami dle těchto VOP mohou být převedeny na třetí osoby v souladu s obecně závaznými právními předpisy. Převod nebo přechod práv a povinností Poskytovatele nemá vliv na platnost a účinnost těchto VOP.
  9. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 31. 8. 2021.